Teoksen nimi. Mikäli teos on julkaistu useammalla nimellä, näytetään ensimmäisen julkaisun nimi.

Supermarsu ja kavala koodi

Tyyppi

romaanit
Tekijän nimeä klikkaamalla löydät teoslistauksen ohella lisätietoa kirjailijasta.

kuvaus

Kavalat koodarit kaupunkilaisten kiusana!

Supermarsu joutuu aina lennokkaimpiin seikkailuhin! Epäilyttävä peli saa koko kaupungin sekaisin. Mitä löytyykään kavalan koodin takaa?

Emiliaa pännii, kun kaikki pelaavat kännyköillään Anteron tähti -peliä aamusta iltaan, jopa opettajat. Emiliakin rakastaa pelaamista, mutta uudessa pelissä on jotain todella outoa. Koko kaupunki talsii kuin hypnotisoituna nenä kiinni ruudussa, mikä aiheuttaa jatkuvia vaaratilanteita. Miksi Rasva-Anteron isän kehittämä peli koukuttaa niin pahasti, sehän on oikeasti aika tavanomainen?Marsutaksi nappaa Emilian kyytiinsä keskellä päivää ja vie hänet Lahden mäkimontulle. Jättiläismarsu on syvästi huolestunut vaarallisesta pelistä ja antaa Supermarsu-Emilialle tehtävän. Hirveästä hullutuksesta on tehtävä loppu ja paljastettava totuus. Ja kun markkinoille ilmestyy kilpaileva peli, panokset käyvät koviksi. Supermarsun on pelastettava kaupunki tuholta!

(Tammi)

Tapahtumapaikat

Konkreettiset tapahtumapaikat

Asiasana tai oma avainsana

Alkukieli

Julkaisuissa alkukielinen julkaisu, 1. suomenkielinen julkaisu, eri käännökset ja mahdolliset muut käännökset.

julkaisut

Ensimmäinen julkaisu

kyllä

Ilmestymisaika

Sivumäärä

153

Kieli

Kuvittaja